Contact
- Lange Amerikaweg 102
- 7332 BR Apeldoorn
- Nederland
Wat goed dat je contact met ons opneemt. We doen er alles aan, je zo snel mogelijk van een antwoord te voorzien.
Let op: Wil je nou een storing aan een machine melden of een bestelling plaatsen? Dan verzoeken wij je dit direct te doen in onze klantenportal en niet via onderstaand contactformulier. Storingsmeldingen en bestellingen via dit formulier kunnen wij niet verwerken.
Door het aanmelden van een storing of het plaatsen van een bestelling in de klantenportal, kunnen we je het snelst van dienst zijn. Heb je nog geen account? Bel ons dan even op 055-4561234 of mail naar tommy@nou.nl en we regelen het direct voor je.
Veelgestelde vragen
-
De meest eenvoudige manier om dit te doen, is door in te loggen in onze klantenportal. Zoek daar de betreffende machine en klik vervolgens op ‘Serviceverzoek’. Heb je nog geen account voor de klantenportal? Je kunt je zelf registreren op deze pagina of bel ons even op, ook dan helpen we je meteen. Je mag ook je voor- en achternaam en mailadres mailen naar tommy@nou.nl.
-
Je kunt zelf een account aanmaken op deze pagina. Kom je er niet uit of heb je behoefte aan gezelligheid? Bel ons dan gerust even op.
-
Dit hangt af van je printvolume en het type printer (nu zul je vast denken: aan dit antwoord heb ik ook niets…). Controleer regelmatig de opvangbak en leeg deze zodra je merkt dat deze vol raakt, om verstoppingen en afdrukproblemen te voorkomen.
-
Controleer het modelnummer van je printer en zoek op onze website naar de bijbehorende cartridges. Dit doe je heel eenvoudig door in de gele widget aan de linkerkant, jouw machine in te vullen. Je kunt ook de handleiding van je printer raadplegen voor specifieke cartridge-informatie. En weet je wat het nóg makkelijker maakt? Wanneer je inlogt in onze portal, zie je direct de supplies die bij jouw machine horen.
-
De mysterieuze deellevering! Dit gebeurt wanneer je producten uit verschillende magazijnen komen en daardoor in delen worden verzonden. Maar geen paniek – de rest van je bestelling komt er ook snel aan! In de klantenportal kun je de status van elke deelzending volgen met de bijbehorende Track & Trace-codes. Dus blijf geduldig; je volledige bestelling komt er binnenkort aan!
-
Universele cartridges lijken misschien een aantrekkelijke optie, maar ze bieden vaak niet dezelfde kwaliteit of betrouwbaarheid als originele merkcartridges. Bovendien leidt het gebruik ervan zeer frequent tot storingen. Wij raden daarom aan om altijd originele merkcartridges te gebruiken. Zo voorkom je problemen en geniet je van afdrukken die echt de moeite waard zijn.
-
In onze klantenportal kun je precies de status van jouw bestelling bekijken. Bij elke bestelling is een Track & Trace code beschikbaar nadat de bestelling is verzonden. Middels de Track & Trace code kun je precies achterhalen wanneer je jouw bestelling kunt verwachten.
-
Strepen en vlekken op je afdrukken kunnen de indruk wekken dat je printer een artistieke bui heeft, maar meestal komt dit door een lege cartridge, een verstopte printkop of vuil op de afdrukrollen. Controleer en vervang de cartridges indien nodig en voer een reinigingscyclus uit. Binnen de kortste keren print je weer in haarscherpe kwaliteit.
-
Probeer eerst een reinigingscyclus via je printerinstellingen. Als de printkop nog steeds niet meewerkt, controleer dan of deze goed is geplaatst. Als alles faalt, kan het tijd zijn voor een vervangende printkop. Maak even een serviceverzoek aan in de portal en we komen bij je langs. We beloven dat je printresultaten daarna weer helemaal in topvorm zullen zijn.