Nou zeg… alweer feestelijk nieuws! Dit keer uit het bourgondische West-Brabant en Zeeland.
We zijn trots om te melden dat ook Ricoh Document Center West-Brabant en Zeeland sinds kort officieel onderdeel is van Nou. Een mooie stap waarmee we onze dienstverlening in Nederland nóg sterker maken.
Wat betekent dit voor jou als klant van Document Center West-Brabant en Zeeland?
De naam verandert van Ricoh Document Center West-Brabant en Zeeland naar Nou. Even wennen misschien, maar verder verandert er weinig – behalve dat het op sommige punten net iets beter wordt.
Facturatie? Die loopt vanaf nu via Nou. Verrekeningen van overvolume ontvang je nog één keer op de oude manier.
Service en support? Even vertrouwd, misschien zelfs sneller.
Telefonisch contact? Per 1 mei nemen onze Nou-collega's de telefoon op. Vanaf dat moment kunnen we je van alle antwoorden voorzien. Tot die tijd mag je dit via de gebruikelijke kanalen aanvliegen.
Een storing melden?
Dat kan vanaf 1 mei via onze eigen klantenportal. Op die datum ontvang je ook een e-mail om jouw account aan te maken. Dit kan ook via nou.nl/portal. In onze portal kun je bovendien bestellingen plaatsen en volgen, facturen inzien, contactpersonen beheren en nog veel meer.
En juridisch dan?
Alle bestaande afspraken en contracten zijn via een juridische overname ondergebracht bij Nou (kvk: 05074640).
Vragen? Of gewoon benieuwd wat deze stap voor jou betekent? We staan voor je klaar – en zijn benieuwd wat je ervan vindt!