ISO 9001, 14001 & 27001
Sinds 1974 de beste service
Trotse leverancier van
4.5 Beoordeling
Home Actueel Met de directeur erbij in de auto, door je vriendin gebeld worden over je föhn
Blog

Met de directeur erbij in de auto, door je vriendin gebeld worden over je föhn

Tijdens de GP van Zandvoort was het geregeld. Dennie stuurde Theo voor de GP een berichtje via LinkedIn, die hem op zijn beurt belde na de race. Veel woorden had hij niet nodig: “Kom vrijdag even koffie drinken, dan heb je nieuw werk.” Zo begon de samenwerking tussen Nou en Dennie Stemerdink, inmiddels al ruim anderhalf jaar werkzaam als accountmanager bij deze gezellige club.

Ik had nog geen printer verkocht of ik heette al Dirk

“Mijn vader heet Hennie, mijn oom Bennie maar al op mijn eerste dag ging mijn naam van Dennie naar Dirk.” Deze logica is voor velen ver te zoeken, maar als je bij Nou werkt, klinkt dit helemaal niet vreemd. “Er werkte al iemand die Sebastiaan heet, en zijn bijnaam was Bennie. Bennie en Dennie leek teveel op elkaar, dus zo was de stap naar Dirk al snel gemaakt.”

Printers zijn niet sexy

Op de vraag waarom Dennie (wij mochten hem Dennie blijven noemen) voor printers heeft gekozen, komt een duidelijk antwoord: “Ik heb niet specifiek voor de printers gekozen, maar voor Theo. Het is een echte ondernemer die overal kansen ziet en mega-veel energie heeft. Dit werkt aanstekelijk. Ik denk echt dat wij het leukste bedrijf van Nederland zijn, dat we uiteindelijk kopieerapparaten verkopen maakt dan niet uit.”

Dit blijkt ook wel uit een autoritje met Theo die Dennie niet snel zal vergeten. “Mijn vriendin was destijds kapster en belde me in de auto over mijn föhn. Bij Theo liepen de tranen over zijn wangen van het lachen en na mijn goedkeuren heeft hij dit verhaal al vele malen op borrels verteld.”

Ik ben een vrijheidsdier

Wat voor Dennie belangrijk is, is dat hij zijn werk autonoom kan doen. Als iemand zich als autoriteit opstelt en hem vertelt wat hij moet doen, werkt dat niet. “Ik ben niet helemaal doorsnee en misschien ook wel als een beetje apart te bestempelen” zijn de woorden die Dennie aan zijn persoonlijkheid geeft. Geforceerde borrels zijn dan ook niet aan hem besteed, deze laat hij liever ontstaan wanneer hier behoefte aan is.

Deze manier van werken past goed bij Nou. “We verkopen misschien wel een minder aantrekkelijk product, maar wel op een prachtige manier. Heeft een klant nog maar 10% tonerinhoud in zijn printer? Dan krijgen wij een melding en krijgt de klant automatisch een nieuwe toner toegestuurd.” Het ontzorgen van klanten is waar Dennie iedere dag voor gaat. “En een beetje lol trappen natuurlijk”, vult Dennie met een glinstering in zijn ogen aan.